deja vu sau ceva special?

deci !!... nici nu stiu cum sa va iau...dupa cum am mai auzit e ceva normal...oricarei persoane i se poate intampla...poate chiar si tie ti s-a intamplat...dar oricine anticipeaza viitorul ?...poate ca da...poate nu!! deci cum ziceam,e o senzatie stranie (pentru unii poate fi poate fi ceva care ii sperie) cand dintr-o data ai senzatia ca ai mai facut acel lucru sau stii dinainte unele fraze care urmeaza sa fie spuse!!! nimic neobisnuit...e ceva firesc pentru oricine...dar cati dintre voi au visat sau au stiut dinainte ceva ce o sa se intample? mai ales cand este ceva grav si tu poti evita asta...dar esti prea confuz pe moment si nu iti dai seama...dupa care vine momentul de "shock" cand zici "la naiba ce e in capul meu" ... cateodata poti avea vise "codate"! ... adica ceva care incearca sa te atentioneze de ce va urma! tu trebuie sa gandesti si sa descifrezi cat mai repede...dupa cum ziceam nu e nimic normal...oricine a trecut prin asta! daca nu,o sa treceti! ... simplY`:) by alex

2 comentarii:

Exact asa patesc si eu de multe ori,si raman masca,pe moment nu imi dau seama ce se intampla ca d'oh dumb dumb... da' nah.Oricum nu imi place cand mi se intampla asa. :|

 

si eu am trecut prin asta..toti trecem o data si o data:))
e ciudat..e putin mister ce ne mai schimba ziua:>

 

Trimiteți un comentariu

Pentru a comenta folositi optiunea Nume/Adresa URL