bun si rau`angel & deVil >:)


Ia ghici!!! ExAct ! ! ... mi-a venit ideea unui post nou \:d/ ... Sa va prezint personalitatea mea :-@...uuuhhh :-"...
Sa incepem cu chestiile bune pe care le am sau cu defectele?...sigur cu defectele :P
arogant - daaa...sunt un tip al draq de arogant...cateodata am un comportament foarte obraznic fata de multe persoane...a fi arogant nu cred ca e un lucru bun (ceilalti din jur nu ar privi cu ochi buni aceasta atitudine) si nici un lucru rau (in unele cazuri nu te lasi influentat prost de unele persoane) ... deci e buna putina aroganta la momentul potrivit.
irascibil - da ma enervez repede si usor...nu-mi place sa fiu luat la misto ;) ...replica : "fa cu tac-tu glume ba":))...bine ,stiu de gluma! da o gluma buna!
tupeist - cum ziceam mai sus ... nu ma las "cu una cu doua" calcat in picoare! am curajul sa raspund si sa zic pe fata.
razbunator - ma nush ce sa zic :D cateodata am o dorinta arzatoare de a lua prin surprindere...cateodata imi bag picioarele si nu mai fac nimic.
nesimtit - da sunt si dasta...fara sa-mi pese de nimic...

Alte defecte:nu-s genul de persoana care sa ierte usor...doar pe cine merita...si nu imi plac persoanele care mint si fara curaj...[-x

Chestii dalea bune :>
sufletist - eu consider ca fiind un defect...de multe ori mi-a creeat probleme si insuportabile...cel mai bine e sa nu pui niciodata prea mult suflet ca mai tarziu o sa te doara.
non-zgarcit - scuzati cuvantul dar n-am gasit altul :-S...da,deci nu-s zgarcit :-? dar nici sa dai prea mult ca dupaia devine o slabiciune pentru ceilalti...deci cu masura :D
de incredere - sunt tipul de persoana care tine un secret...nu cred ca am dezamagit pe cineva din cauza asta...nu-mi pasa ce cred alte persoane atata timp cat stiu ca nu sunt un "turnator" si nici nu voi fi.
de baza/ajutator - imi place sa ajut...daca ai nevoie de mine...sigur imi voi face timp pentru asta,

Alte chestii : nu cunosc termenul "frica" ,daca ai curaj nu mai conteaza frica...ma respecti!-te respect!,nu suport sa vad pe cineva suparat sau ca plange (e o chestie marfa sa plangi dar nimeni nu merita lacrimile tale-iar acela care le merita nu te va face sa plangi-simplY),nu tin cont de parerile de descurajare a celorlalti atata timp cat am un obiectiv,nu-mi place cand cineva imi scoate ochii cu ceva anume si cand ma acuza fara sa ma cunoasca.

Mai am multe de spus...dar nu prea imi vin acum in minte :) simplY`:) by alex

1 comentarii:

sooper tare .... te cunosc dar nu destul de bine si chear asa esti!!! ai dreptate cu cateva chesti din ce spui acolo !!! te sustin.... bun prieten alaturi de simplY

 

Trimiteți un comentariu

Pentru a comenta folositi optiunea Nume/Adresa URL