We LOVE YOU Always !!!


Exact!!! MJ numai este! :)...deci nici acum nu pot realiza cum de numai este?!? 8-|...tocmai ma intrebam cum ar fi daca ar muri el? si a murit :| ... deci...stiti vorba aia "dupa ras vine si plans" :)...exact...dupa ce nu am dormit o noapte de fericire ,am aprins pc-ul ...inca din prima clipa mi-a aparut o stire cu MJ...nu am bagat de seama si am mers mai departe...totusi m-am intors!...doar era o stire cu MJ :)..."has die" :| what?...why? it's a dream? 8-|...MJ=my childhood...
Deci probabil nu stiti dar Michael era un "copil mare" :) ...exact...suferea de o boala "Peter Pan"...adica o persoana care in sufletul lui refuza sa creasca si ramane un copil...probabil prea dur sa fie considerata o boala...mai mult un sentiment..de aceea iubea copiii nu pentru ca era un pedofil...dc toate astea?...pentru ca el nu a avut copilarie...a fugit de acasa la 5 ani :)...faza cu operatiile...poate el a fost de vina ca a ajuns asa ,dar a murit din alte motive nu din cauza aspectului sau 8-|...si numeroasa accidente l-au determinat sa apeleze la operatii...unul din cauzele pentru care dorea sa fie alb era si acela ca persoanele "de culoare" nu erau acceptate atunci...mass-media l-a distrus in ultimii ani...probabil si el se intreba "cum e sa ai umpic de libertate?"...toate chestiile astea l-au epuizat...toata lumea cauta numai bani de la el...probabil nici medicul lui personal nu era un sfant...
Odata cu el a murit jumate din muzica 8-| exact...poate chiar mai mult...
oricum..."Michael Jackson nu a murit ,si nu va muri niciodata" si
"Michael nu si-a dorit niciodata sa moara, a iubit viata mai mult ca oricare dintre noi!" ...dap ,el a fost primul cantaret si prima melodie care am auzit-o (earth song :X)...ma intreb ,daca auzeam pe atcineva!?! imi mai placea muzica asa mult :-/

p.s: MJ We LOVE YOU Always !!! simplY`:) by alex

2 comentarii:

si eu am ascultat prima oara "earth song" de la Michael, a fost si va fi melodia mea preferata, din cele cantate de el:)

 

si eu tot "earth song" am auzit prima oara, adica a fost prima melodie ascultata, cantata de Michael, si a fost si este si va fi melodia mea preferata, din cele cantate de el:)

 

Trimiteți un comentariu

Pentru a comenta folositi optiunea Nume/Adresa URL