2...


Nu ma intereseaza parerea celorlalti despre mine...Asta sunt eu !! Nu ma voi schimba pentru nimeni si nimic in lume...Nu ca as avea pentru cine sa o fac [-x ... Nu am nevoie de persoane care cred ca se folosesc de mine...Defapt aceste persoane nu ma cunosc nici macar pe jumatate si cred ca pot sa ma pacaleasca pe mine..GRESIT !! ... Aceste persoane nu realizeaza ca nu au nici macar 1 % din mentalitatea mea...astfel orice incercare facuta fara cap a lor este usor demascata >-) Am grija cu prietenii care ii fac...Restu care nu se incadreaza ma pot considera prieten pentru ei...dar pentru mine nu repezinta decat niste persoane simple...adevarat este ca tot mai putini prieteni sunt de incredere...oricum odata si odata se vor duce si ei...nimic nu este fixat pe vecie...sunt prieteni in care am incredere si au dovedit-o dar sunt si prieteni care doar se prefac...putin imi pasa!!...ma bucur ca am prieteni care ma apreciaza...oricum e un sentiment reciproc...te porti frumos cu mine-ma port si eu frumos cu dumneata...daca incerci sa ma duci de nas...atunci...marsh draq ca n-am nevoie de o persoana ca tine...inca o chestie marfa este aceea ca nu ma cert des cu "my friends"...oricum de aceea imi fac prieteni ca ei ,deoarece stiu sa se poarte ,nu imi fac in ciuda sau nu au nicio intentie de a ma face ofticos...this is a real friends :X...poate mai gresesc (nobody is perfect) dar inchid cate un ochi (chiar doi daca este cazul) dar daca nu invata din greseli ...sry...go away...si nu ma intereseaza ce cred ei de mine...eu stiu ca pot avea incredere in ei...si oricum...

p.s:"cand strig dupa ajutor lumea nu ma aude ,doar ei ...sunt langa mine cand am nevoie de ei...doar ei imi spun pe fatza cand gresesc...suntem toti pentru unul-unul pentru toti...daca maine ar fi sa mori ,inchid ochii si voi zambi ,ca stiu ca voi avea langa mine prietenii" simplY`:) by alex

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Pentru a comenta folositi optiunea Nume/Adresa URL