Indiferenta pe limba ta




-Opusul dragostei nu este ura, ci indiferenta.

Fenomenala indiferenţă a morţii e doar o poveste: moartea e cea mai profitabilă investiţie a vieţii

-Când nesimţirea exagerează, o numim indiferenţă.

Iubim ce ne creşte în suflet şi nu e al nostru - uneori, ura, indiferenţa

-Dacă gelozia este cel mai adesea o dovadă de dragoste, încrederea oarbă nu vesteşte cumva un început de indiferenţă şi oricum o răcire

Indiferenţa, egoismul şi ignoranta ucid suflete

-Indiferenţa poate jigni mai mult decât o insultă

Iubirea şi ura nu au nici o şansă împotriva indiferentei

-Nu-ti fie teama de dusmani, în cel mai rau caz, ei te pot ucide; nu-ti fie teama de prieteni, în cel mai rau caz, ei te pot trada; fie-ti teama de cei indiferenti – ei nici nu ucid, nici nu tradeaza, dar cu acordul lor tocit se comit omoruri si tradari

Cel mai bun tratament pentru o raceala este indiferenta

-Indiferenţa este un concept care a fost creat pentru a ascunde în spatele său atitudinile incerte.


*Am sărutat-o chiar pe această femeie care nu mai era a mea, era a morţii şi am privit-o cu indiferenţa cu care priveşti un tablou!*


simplY`:) by alex

3 comentarii:

interesant :)
la faza cu gelozia..nu m-am gandit k e o forma d e iubire...desigur nu trebuie sa exagerezi... in orice caz, mi-a placut postarea ^_^

 

Hm... e foarte tare postul, dar ma opresc pentru o mica observatie..ai zis: "Am sărutat-o chiar pe această femeie care nu mai era a mea, era a morţii şi am privit-o cu indiferenţa cu care priveşti un tablou!" ..insa domeniul pe care il studiez eu imi cere sa te corectez, multi sunt cei ce privesc un tablou interes si curiozitate, insa putini sunt ce ce il inteleg, asa si tu...Daca il privesti cu indiferenta,nu merita sa privesti acel tablou.
La partea cu femeia nu ma bag. Imi place mult ^.~

 

Trimiteți un comentariu

Pentru a comenta folositi optiunea Nume/Adresa URL