*Poezia mea*



Hai sa va zic ceva
E tare belea
In ora de romana stateam
La poezia asta ma gandeam

O bomba am sa arunc
Putine zile mai sunt
Umpic de rabdare
Ca vine ceva tare...
Si eu sunt mirat
Ce veste v-am dat

Mai bine taceam
In joc nu ma bagam
Mai bine o evitam
In banca mea stateam
Ignore ii dadeam
Sau pe off o puneam

Am zis-o de-o mie de ori
Dar eram cu capul in nori
Nimic numai tine
Fie rau ,fie bine
Nimic nu o sa mai aflati
De mine o sa uitati

As mai vrea sa zic ceva
Da las' ca-i bine asa
Fac eu primul pas
Ma retrag si va las
Devine serios
Si din minte te-am scos

Poet m-am facut
Sper ca va placut
Poate o sa mai fac
Daca imi vine mintea la cap

Acum astept ziua aia
Am s-o trec si pe aia
Acum trebuie sa inchei
Fiindca numai am idei :)

simplY`:) by alex

2 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Pentru a comenta folositi optiunea Nume/Adresa URL