1 Aprilie (:|


Incepem luna cum nu se putea mai bine...Dupa ce ca 1 Aprilie este considerata o zi a glumelor (hahaha-idiotenie) cei de la R.A.T.B si-au ales o zi perfecta sa faca greva,chiar azi ...omg!...Revenim la 1 Aprilie ziua glumelor,farselor si al altor prostii dastea ,putem sa zicem ca e o zi cand toata lumea isi pacaleste prietenii ,e o zi stresanta cand numai crezi in nimic si iei totul ca pe o gluma...Dar ala de a inventat ziua asta s-a gandit ca in unele cazuri s-ar putea sa nu fie vorba de o gluma?...Gen...

1.Alo Mitica?...Da ma ce e?...Vino ma repede ca moare nevastamea aici!...Dute ma cu gluma ta!! :))...:|

2.Unui barbat ii cade portofelul pe strada...Hey domnu'!!...Da!?...V-a cazut portofelul!...Sigur,1 Aprilie! :))

3.Mama am ramas corigent la bioterapie!...Sigur fiule :)) cand te intreb eu nu zici!

4.Alo pompierii?! Arde casa!! ... Si cui vreti sa-i faceti farsa? :|

5.Fane a batut Steaua ba!!...Dute ba de-aici ca am auzit-o de 100 de ori azi:))

p.s: Hai ca mai e putin si vine 2 Aprilie...aolo vine Pastele .....simplY`:) by alex

5 comentarii:

Aia cu steaua e buna

 

nu imi place 1 aprilie, e cred ziua care o destest cel mai mult din an.

orium tare.

app: Paste Fericit!

 

app;)) Paste fericit si Hristos a inviat!

 

prea tare asta=))

si eu am fost pacalita...de tremuram intr.un hal:))

 

Trimiteți un comentariu

Pentru a comenta folositi optiunea Nume/Adresa URL