*Above-Future*


Tocmai scrii povestea unei despărţiri
Pui pe foaie lacrimi ce sunt şi amintiri

Orice ai spune acum nu mai vreau să lupt


Îmi repeţi într-una că te vei schimba

Mi-ai promis mereu că va fi cum era

Orice ai spune acum nu mai vreau să lupt


De ce plângi la nesfârşit, nimeni n-a greşit

Dă vina pe mine, ochii mei sunt goi

N-au lacrimi pentru noi, lasă-mă să plec


Asta e sfarsitul cred ca-l asteptai

Stiu atatea lucruri ce le ascundeai

Ma minteai zambind cand ma sarutai


Dupa usa asta e un alt inceput

Lasa tot aici chiar daca a durut

Uita acum de mine,o sa ma descurc.




simplY`:) by alex




2 comentarii:

Am auzit undeva versurile ăstea,dar nuştu unde. :-?

 

Ştiam că îmi par cunoscute,le-am auzit într-o zi afară. :))

 

Trimiteți un comentariu

Pentru a comenta folositi optiunea Nume/Adresa URL