Al 3-lea RM


Va incepe al 3-lea razboi mondial?

Tot imi pun intrebarea asta de ceva timp...tot vad pe net ogramada de articole despre al 3-lea RM.Am dat un search pe google la intamplare,iar rezultatele au fost pe masura..."Nostradamus a prezis ca in noiembrie 2010 va incepe al...." Din ce a prezis Nostradamus 70% s-a adeverit.Imediat s-a pus problema care dintre state vor aprinde scanteia?...Eu am zis ca SUA si Rusia vor fi cauza de la care se va declansa razboiul.Tot ziceau rusii ca ii banuiesc pe americani ca i-au atacat cu arme climatice.Tot Rusia zicea ca detine cea mai puternica bomba atomica,vreo 800 de rachete nucleare si mai nou o arma electromagnetica.


In
1997 toate tarile au cazut la un pact in care trebuiau sa-si distruga toate armele chimice pana in 2012 dar lucrurile nu prea stau asa.

Tot de pe net am aflat ca daca ar incepe razboiul ,cel mai probabil cauza ar fi Iranul...Sua,Rusia,Israel si alte tari acuza Iranul că dezvoltă în secret o armă nucleară şi că ajută insurgenţii irakieni.

Oricum daca ar incepe un al treilea Razboi Mondial s-ar alege praful de planeta asta...cateva bombe si e de ajuns sa ne facem scrum.

simplY`:) by alex

8 comentarii:

daa...ma chinui sa aflu toate chestiile la blog x( si nu gasesc...vreau sa-l fac my mrf :x.oricum ms:*

 

si nu mai posta din astea :)) k mie mi-e frika:">

 

eu sunt optimista, sper sa nu se ajunga pana acolo.
In ceea ce priveste prezicerea lui Nostradamus...prefer sa nu comentez. Pe Discovery (sau alt canal de gen) am vazut un documentar dedicat acestui subiect. Se pare ca oricine ar fi facut animite preziceri, ar fi avut partial dreptate. E logic faptul ca in viitor vor avea loc incendii, inundatii, chiar si razboaie.

 

Ştii,al treilea război mondial e ca X.Cum X nu vine prea curând nici războiul nu vine.Probabil va veni peste 2-3 ani dar mai e până atunci.

Nu întreba ce/cine e X. =))

 

Curiozitatea asta! Ştii ce. ;;) În 4-5 minute termin postul care îl scriu şi îţi spun acolo ce să faci ca să afli ce/cine e X. :-"

 

:-L da bine,o să afli peste 3 zile.Dar 3 zile anu ăsta,încearcă să faci leapşa înainte să mor,te rog. :))

 

dacă pe 12 nu văd leapşa nu o să afli cine/ce e X [niciodată ;;)] şi mai primeşti una,promit.

 

Trimiteți un comentariu

Pentru a comenta folositi optiunea Nume/Adresa URL