*Mesaj*





Vreau sa scriu ceva ,dar nu stiu ce...As putea scrie despre ce simt...As putea scrie despre...Hai sa trec direct la subiect.







Azi 24.octombrie.2010 o sa intre in istorie ,ceva a murit...dar nu-mi dau seama.Parca tot ce privesc s-a oprit in loc si nu mai vrea sa se miste...Pe birou un bibelou cica "Forever friends"...la naiba azi ai vazut ca e un fals ,nu exista "forever" ,totul este trecator ,nimic nu ramane pe veci la fel...Vreau sa derulez filmul cu cativa ani...sa pot sa fac totul altfel decat e acum.Sa aleg de fiecare data cealalta varianta de fiecare data cand am avut ocazia sa aleg dintre doua lucruri ,drumuri.Sa vad cum ar fi fost ,ce s-ar fi intamplat.Poate sunt eu nebun ca scriu chestiile astea...dar altfel nu pot sa le exprim.


Azi s-a inchis o usa ,eu m-am asezat in fata ei si astept cuminte. Te Iubesc

simplY`:) by alex

7 comentarii:

mi se întâmplă şi mie să vreau să derulez ca să pot alege cealantă variantă,mi se întâmpla foarte des.

 

Hei,si eu am simtit asa ceva.Doar ca eu incerc sa ma las de fumat.Asa ca eu simt orice:)).Oricum,frumoasa postare.:p

 

pacat ca e o intamplare reala :)

 

"azi s-a inchis o usa", dar ai rabdare ca in curand se deschide alta :)

 

ma rog.stiu cum e.
nu cred ca are sens sa.ti zic acum un citata ce oricum in momentul asta nu are sens.
iti spun doar:
si eu sunt exact in aceiasi situatie poate chiar mai rau.si am fost si mai demult mai rau.
oricum candva tre sa fie bine.
dute si ....culca.te apoi fumeaza o tigara nu te mai gandi.
pula mea nu stiu um sa te calmezi pentru ca uneori pur si simplu nu merge:|stii la ce ma refer.

 

Trimiteți un comentariu

Pentru a comenta folositi optiunea Nume/Adresa URL