O gluma...




Un tip foarte indragostit de prietena lui WENDY ,se decide intr-o zi sa-si tatueze numele ei pe penis.
Cand acesta era relaxat ,se putea vedea doar literete WY ,iar cand era erect ,intregul nume WENDY.


Intr-o zi au plecat impreuna intr-o excursie in Jamaica.
Se simtea perfect stand la soare si facand baie cu WENDY.



La un moment dat a avut nevoie sa mearga la toaleta.
In timp ce se usura ,a observat langa el un barbat negru care facea acelasi lucru.Din curiozitate ,barbatul se uita si vede pe penisul negrului doua litere : W si Y

-Hey! Si tu ai o prietena pe care o cheama WENDY?

Negrul raspunde ca nu ,si ca este doar un ghid turistic pe insula.Il intreaba de asemenea de ce i s-a pus aceasta intrebare...

Barbatul spune:Am vazut pe penisul tau literele W si Y.Si pe al meu sunt tatuate literele W si Y iar cand este erect ,poti citi numele prietenei mele ,WENDY.

Barbatul negru raspunde putin surprins: Cand am meu este erect poti citi: "WELCOME TO JAMAICA,THANKS FOR YOU VISIT AND HAVE A NICE DAY"

sper ca v-a placut :D
simplY`:) by alex

4 comentarii:

care sunt lucrurile mai importante?

 

:)))) da asta e funny ^^
Pot sa spun foarte unica! >:D<!

 

Trimiteți un comentariu

Pentru a comenta folositi optiunea Nume/Adresa URL