**Vandut**


Pentru bani te vinzi...si...prea des te-ntinzi
Cu mana la gura altuia, sperand si tu ca ceva sa prinzi

Pretinzi...Ca banii nu inseamna nimic, dar e tot ce ti-ai dorit

Daca banul ti-e zeu, afla ca te-nchini la chip cioplit, deci: Te`a prostit!


Si plus de asta prieteni n-ai ca nu ii respectai
Si ca puneai niste bani pe primul loc...Desi nici nu-i aveai!

Si stai pe ganduri, mai bine stai pe loc...Opreste`te!

Esti fara prieteni, fara sentimente: Gandeste`te!

Unde ajungi? Cu cine ramai? Ce iti propui?

Stai acum la coada ca la final.. Sa fii tu cel dintai!


-----------------------------------------------------------------------------

Mereu gata sa te vinzi pentru bani,
Sa uiti tot pentru bani,
Sa te schimbi pentru bani mereu.
Gata sa ne minti pentru bani,
Sa te-ascunzi dupa degete
Ca n-o faci pentru bani mereu.

----------------------------------------------------------------------------

Faci orice pentru bani, de fapt prietenii ti i-ai uitat.
Te-ascunzi de ei dupa hartii ce mereu te baga in c***t.
Ai spus ca toate se duc, toate trec, toate vin de la sine
Toate ca toate dar aceste hartii numarate, te-au facut sa uiti si de tine...

Gata sa te vinzi, gata sa uiti de unde ai plecat,

Gata sa-i uiti pe cei cu care o viatza mai buna-i visat!

Degeaba-i bani ca esti trist, te uiti la mine urat mereu
Ca stii k nu poti cumpara fericirea din sufletul meu!

Crezi ca-mi pasa daca imi spui c-ai reusit? Neahhh..
Eu macar n-am sa te mint atunci cand spun ca-s fericit!

**melodie**


simplY`:) by alex


3 comentarii:

Se pare ca banii inseamna totul in ziua de astazi.
Am ajuns sa depindem de ei...si pentru a ramane in viata:)

 

Multuumesc,;))

 

Trimiteți un comentariu

Pentru a comenta folositi optiunea Nume/Adresa URL