Replici de despartire...barbati




In primul rand imi pare rau ca nu prea am activitate pe blog si cel putin pana scap de bac nu o sa scriu prea des ,am avut pe cap si trb cu permisul ,de parca nu ar fi fost de ajuns am avut si o inmormantare in familie etc...dabea astept sa termin odata...






Citesc tot timpul fel si fel de prostii pe net. dar zilele trecute am dat peste ceva...nici nu stiu cum sa-i zic...penal :))...Replici folosite de barbati pentru a se desparti de iubite...cica :



Vreau să fiu cu tine, dar cred că ar trebui să facem o pauză = Vreau să fac sex cu alte femei, dar să te ţin aproape în cazul în care nu găsesc pe altcineva.

Mi-ar plăcea să ne fi cunoscut de acum în 5 ani = Nu sunt suficient de matur cât să stau cu o singură femeie.

Te respect atât de mult = Nu le spune prietenelor tale că sunt o jigodie, pentru că vreau să ies cu unele dintre ele.

Nu sunt pregătit de o relaţie, dar dacă aş fi, aş vrea să fie cu tine = Nu sunt pregătit să dorm cu o singură femeie.

Cred că ne-am apropiat prea repede = M-am speriat ca dracu din prima zi în care te-ai mutat la mine.

Mi-ar plăcea să rămânem prieteni = Mă poţi cupla cu una dintre prietenele tale?

Cred că ar trebui să ne ieşim şi cu alţi oameni şi vedem ce se întâmplă = Deja fac sex cu altcineva şi prefer să ne despărţim înainte ca tu să afli.

Încă ţin foarte mult la tine = Încă ţin la tine, dar nu suficient pentru a rămâne împreună.

Încă mă mai gândesc la fosta iubită – Probabil e adevărată.

Mă simt claustrat şi am nevoie de spaţiu = Te bagi prea mult în viaţa mea, abia aştept să scap de tine.

Mă bucur că te-am cunoscut, dar ar trebui să petrecem timp şi cu alţi oameni = Deja m-am cuplat cu cineva care îmi place mai mult.

Mă mut în altă ţară = Trebuie să ma despart de tine rapid.

Vreau să mă concentrz mai mult pe şcoală = Nu cred că vrei primi prea bine vestea despărţirii, dar măcar n-o să ma întrebi la nesfârşit de ce.

Mie frică să mă angajez într-o relaţie = Mie frică să mă angajez într-o relaţie cu tine.

Am o grămadă de probleme pe care trebuie să le rezolv = Problema mea e că nu te plac suficient.

Poţi găsi unul mai bun decât mine = Pot găsi una mai bună decât tine.

Am nevoie de mai mult = Nu ştiu ce vreau, dar ştiu că ma plictisesc de moarte când sunt cu tine.

Am senzaţia că suntem mai mult prieteni decât iubiţi = Nu mai eşti la fel de frumoasă ca atunci când ne-amcombinat.

Suntem în puncte diferite ale vieţilor noastre = Sunt în punctul în care vreau să ies, să chefuiesc şi să face sex cu toată lumea, iar tu eşti în punctul în care vrei să te măriţi.

Cel care te va lua de nevastă va fi un om extrem de norocos = Sper să nu am eu norocul ăsta.


simplY`:) by alex

4 comentarii:

barbatii... :)) ai app SUCCES LA BAC ! (^_^)

 

=))
ultima seamana cu o replica discutata in 'He's just not into you' :))

 

buun`.
si da iubitul meu citeste aia:))
cred=]]..

 

unele sunt super....am primit si eu 2,prima :esti prea finuta pentru mine si a 2a mi-ar fi placut sa ne cunostem peste 5 ani,acum nu imi doresc o relatie de viitor:))

 

Trimiteți un comentariu

Pentru a comenta folositi optiunea Nume/Adresa URL