Pitzi pe scurt...


Incepem prin a defini :

pitipoanca - tanara bucata feminina, ce intruneste cel putin 3 dintre urmatoarele aspecte fizice: imbracaminte provocatoare ce proeminenteaza calitati fizice, eventual sumara, tocuri, aspect: coafat, manichiura, fard, mireasam imbietoare; fizic intregit de zambete largi pentru diversi masculi cu potential, flegmatism fata de restul muritorilor si o bine-dezvoltata tehnica de flirt adaptata tuturor situatilor. Mai pe scurt moarta dupa p**** sau bani.


De ce sa nu recunoastem ca unele intradevar arata bine sau sunt dragutze (astea alearga dupa bani)...dar niciodata nu m-as combina cu asa specimen.Si in polul opus sunt unele vai de mamica lor...pe langa faptul ca sunt penibile mai sunt si proaste (astea de obicei sunt c***e)...Acum daca te rujezi sau ai un tricou roz sau p*m nu inseamna ca esti pitzi...poate in devenire

Mai sunt unele care se imbraca de la nush ce firma desi ele nu au bani nici sa treaca strada...nu mai zic de alea cu genti roz D&G,Gucci bineinteles facaturi :))...se mai intreaba lumea de ce este de "porc" sa iti cumperi haine Armani sau etc.

Cum ziceam sunt si unele care sunt"bombe" pe tocuri ,dar alea se uita la bani...fraieresc fraieri...fete destepte.

Am vazut si fetite ,nu stiu daca aveau 15 ani...care aveau un stil...vai de mn thm.

p.s: Pentru persoanele care se simt ofensate ...nu ma intereseaza ,nu dau doi lei pe voi bai pisi...si joc de gat.




simplY`:) by alex

7 comentarii:

interesant blog.!

imi place.! ;))

 

Bine ochit!
Bine lovit!:)

 

te-am adaugat la lista de blogroll!

 

Iti sustin parerea!!Intradevar am vazut si eu genul asta de creaturi foarte confuuze.Trist.Sincer.

 

Ce subiect penibil tratezi băi Alex:P!
S-a vorbit şi para-vorbit despre, de ce cataloghezi? Oamenii sunt conserve?:)

Sigur că ne supără incultura unor specimene, sigur că bat la ochi pe stradă, însă n-ai ce le face.:P

 

In sfarsit un om care isi spune liber parerea despre oamenii mai putini in rand si ''perfecti'' asa zisele ''pitipoance'' deja cuvantul suna sec si in gol , dar mai ales cine il reprezinta :)) ( ce sila)
Imi palce postul si blogul , mai ales cum te exprimi!!!!
Felicitari , le meriti:*
punct.

 

Am facut si eu testul, si ghici ce? Majoritatea prietenelor mele sunt "pitipoance" in devenire. Ei bine, nu este deloc adevarat.
Desi ne comportam mai altfel decat oamenii normali, eu si prietenele mele nu suntem pitipoance.
La uram pe cele numite, si pe cei de sexul masculin din aceasta categorie. Deci testul din link este cam aiurea... Dar imi place cum ai abordat "problema".

 

Trimiteți un comentariu

Pentru a comenta folositi optiunea Nume/Adresa URL