Nu o sa mai fie ce a fost...


Era totul asa frumos nu vroiam sa se termine
Fiecare minut ma facea sa ma simt mai bine

Stiu ca n-ai vrut neaparat sa-mi intinzi o sfoara
Si n-a fost vina ta c-ai vazut numa' partea goala
Pe final totul sa daramat usor
Si-au urmat momente in care nu ma mai faceai sa zbor
Am crezut ca e timpu' sa oprim tot
Acum incerc sa dau timpu inapoi dar cred ca n-o sa pot


As vrea sa stii, sa stii ca merg mai departe
As vrea, as vrea sa vezi eu pot si fara tine


Iti amintesti multe discutii in continuu
Erau inutile, era prea mare chinul
E covor din amintiri facut din cuvinte
Sunt fragmente diluate fata din ce am in minte
Ma inclina nu-mi revin timpul trece nu ia tot
Da lasa prea putin
As vrea sa vad in viitor dar n-are rost
Stiu ca...nu o sa mai fie ce a fost


As vrea sa stii

Am facut ce am putut ca sa fiu sigur
Am trecut peste tot ca am putut singur
Trebe sa mandresc pe cineva
Ambitia ma impinge sa-mi vad de treaba mea

Acum ar trebui sa stii mai clar ce vrei
Ea are de pierdut tu esti ok
Ia-ti liber de la stres pentru o vreme
Nu-ti mai bate capu' uita de probleme
Fa cumva si mergi mai departe

Stii ca poti stii ca se poate
Sa privesti in spate n-are rost


Nu o sa mai fie ce a fost


**melodie**


simplY`:) by alexLink

1 comentarii:

Stiu melodia...si-mi place mult!:x

 

Trimiteți un comentariu

Pentru a comenta folositi optiunea Nume/Adresa URL