**Definitia Casatoriei**




Cu totii stim cat de importanta este casatoria pentru doua persoane! Oare?!









Definitie Religioasa: Act religios care consta in a crea un rastignit in plus si o virgina mai putin.

Definitie Juridica: Sentinta prin care condamnatul la vesnicie este eliberat numai pentru rea purtare.

Definitie din Viata Curenta: Nici o femeie nu are ceea ce spera si nici un barbat nu spera sa aiba ceea ce pare.

Definitie Matematica: Adunare de probleme ,scadere de libertati ,inmultire de responsabilitati si impartire de bunuri.

Definite Militara: Este singurul razboi in care dormi cu dusmanul.

Definitie Filosofica: Serveste celor doi pentru a-si rezolva probleme pe care nu le-ar fi avut niciodata daca ramaneau celibatari.



simplY`:) by alex

2 comentarii:

Buna
Mltumesc frumos pentru raspuns . Te-am adaugat cu titlul simplY`story , daca doresti altul spune-mi si il modific. Am observat ca mai ai doua bloguri, eu iti propun sa facem schimb si cu acestea. Pentru cel despre predictii pot sa-ti pun link pe un blog de al meu care are este tot cu sport si pariuri. Trimite-mi un mail( iacob_ctin@yahoo.com ) mai bine cu ce titluri vrei la fiecare link.
O zi buna iti doresc

 

Trimiteți un comentariu

Pentru a comenta folositi optiunea Nume/Adresa URL