Barbati vs Femei 3

Dictionarul Barbatilor pentru Femei:

mi-e foame = mi-e foame
mi-e somn = mi-e somn
sunt obosit = sunt obosit
faina rochia = misto gagica
ce nu e bine? = nu inteleg de ce faci asa o mare tragedie
da,imi place cum te-ai tuns = iti statea mai bine inainte
(la cumparaturi)
imi place mai mult asta decat aia = ia orice...numai hai sa mergem acasa
sa stam de vorba = incerc sa-ti creez o buna impresie asupra mea,in asa fel incat sa ma consideri o persoana profunda si poate astfel vei fi de acord sa faci sex cu mine
te casatoresti cu mine? = vreausa devina ilegal pt tine sa te culci cu alti barbati
mergem la un film in oras? = mi-ar place sa facem sex
te pot invita la o cina in oras? = mi-ar place sa facem sex
imi poti da un telefon din cand in cand? = mi-ar place sa facem sex
imi poti acorda onorea unui dans cu tine? = mi-ar place sa facem sex
pari incordata,iti fac un masaj? = mi-ar place sa facem sex
sunt suparat = vrei sa facem sex?
te iubesc = hai sa facem sex acum
si eu te iubesc = bine,am spus-o da'hai sa facem sex.
te iubesc enorm = hai dracu odata sa facem sex
------------------------------------------------------------------------------------------------

Dictionarul Femeilor - pentru Barbati

Da = Nu
Nu = Da
Poate = Nu
Imi pare rau = O sa-ti para rau
Avem nevoie = Vreau
Hotaraste tu = Decizia corecta e deja evidenta
Fa cum crezi = O sa-ti para rau dupa aia
Trebuie sa vorbim = Am nevoie sa ma lamentez
Sigur, fa-o daca vrei = Nu vreau s-o faci
Nu sunt suparata = Sigur ca sunt suparata,tampitule!
Esti atat de masculin = Trebuie sa te mai razi
In seara seara asta esti atat de dragut cu mine = E posibil sa te
gandesti numai la sex?>
Stinge lumina = Am celulita
Bucataria asta este asa de nepractica=Vreau o casa noua
As dori alte perdele = si alt tapet, alta mobila,alte electrocasnice
Am auzit un zgomot = Mi-am dat seama ca erai gata sa adormi
Ma iubesti? = Trebuie sa-ti cer ceva
Cat ma iubesti? = Am facut ceva ce n-o sa-ti placa
Am fundul mare? = Spune-mi ca sunt splendida
Trebuie sa inveti sa comunici = Trebuie sa fii de acord cu mine
Nu-i nimic, pe bune = Doar ca esti un asemenea tampit

2 comentarii:

Prea tare =)) barbatii se gandesc doar la sex
=))))))

si asta 'Stinge lumina = Am celulita'
ma facut sa rad cu lacrimi =)))))

good job XD =))

 

Yea:))aia cu "ma iubesti" e cel mai des intalnita :">

 

Trimiteți un comentariu

Pentru a comenta folositi optiunea Nume/Adresa URL