Baieti buni - baieti rai


Mai tineti minte postul "Fetele bune si pitzipoancele" ? ...unde va prezentam modul in care fetele isi aleg partenerii!!!...este postul in care am atacat multe persoane...Aproape ca uitasem ,desi am promis ca voi face un post gen "cum isi aleg baietii partenerele" ...Mi s-a adus la cunostinta acest lucru :) asa ca voi zice cum isi aleg baietii palea...

-sa vorbim despre baietii cu "bani de la mami si tati" care se lafaie intr-un Q7 sau X6...deja daca fata aude aceste doua codificatii nu o mai intereseaza daca baiatu are fata de "maimutza" (are X6 prietene).Tipul acesta de baieti atrag tot felul de "proaste" cu mari aere si pofta de p*** (bineinteles ca sunt proaste de bubuie)...E usor ca baietii sa le agate cu o replica "fata iti iau un lant daca-mi s*** p***"...Dupa ce baiatu se plictiseste de panarama ,acesta ii da un sut in fund si un ras ironic ...

-cu ziceam si la fete...sunt baieti daia houseri,emo,draci...ar fi culmea sa ii vezi cu una ca se rupe pe manele (adik retarda).Baieti normal sau anormali...depinde de caz.

-sunt baietii care isi cauta partenere doar pentru o relatie de scurta durata...adica pentru sex mai mult...de obicei cauta partenere mai mici...

-sunt baietii normali care isi aleg partenere normale...pnm se iubesc,se cearta,se ...,se cearta mai grav,se impaca,iar se cearta...si o tin tot asa ...atentie ... daca relatia dureaza prea mult...sa nu se ajunga direct la casatorie ca atunci e grav :))

p.s: in concluzie v-am prezentat si cum isi aleg baietii partenerele simplY`:) by alex

2 comentarii:

mi-a placut ultimul fragment : ' baieti normai cu fete normale' , ca si cum ai insinua ca restul sunt...anormali :)) (si pt o categorie merge...nu e normal sa acceptam prostia..)

 

ma bucur ca iti place...:D app ms ca mi-ai reamintit sa scriu despre asta :P

 

Trimiteți un comentariu

Pentru a comenta folositi optiunea Nume/Adresa URL