*Mi-as dori*

Mi-as dori:

• o casa cu 30 de camere si o super-masina pentru o zi sa sufar de mine
• o c**** de pe centura sa-mi descarc nervii pe ea si sa o bat pana...
• toate persoanele de pe strada sa arate la fel sa mor de ras
• niste prieteni cu care sa ma distrez ,sa ma fac praf sa uit de restu
• un pistol cu care sa merg pe strada si sa impusc toti manelistii
• sa numai aud toate prostiile spuse de altii...sa aud doar muzica care imi place
• sa-mi indeplinesc unele vise imposibile
• un detonator si cand apas pe el pamantul sa faca boom
• un KFC la mine in camera din care sa mananc pana ma fac un balon :))
• sa mai cunosc o fata care sa ma inteleaga...nu ca toate "miss-ele" :-?
• sa tip odata sa ma auda tot cosmosul
• sa scap de stresul asta infect
• sa vad pe toata lumea fericita
• sa am destula rabdare pentru toate
• sa primesc niste rezultate bune la analize :)
• sa te impusc si sa rad ironic
• sa dau timpul inapoi sa vad cum ar fi fost altfel
• sa dorm pentru totdeauna zZzZz

p.s : Mi-as dori...dar astept ...simplY`:) by alex

5 comentarii:

poti dormi pe veci doar dak morii....


il rest mia placut tot :)))
:*

 

ce fani am :))...o fi vreun manelist/a incult

 

cel mai tare blog pe care l-am vaz vreodata ;;)

 

foarte tare postarea asta, imi place tot ce ai scris:)

 

Trimiteți un comentariu

Pentru a comenta folositi optiunea Nume/Adresa URL