*Incredere...*

Astazi lumea-i cum o vezi, La nimeni sa nu te-ncrezi.

Fă primul pas cu încredere. Nu trebuie să vezi întreaga scară. Pur şi simplu păşeşte.(M.Luther)

Poarta cea mai bine inchisa este aceea pe care o putem lasa deschisa.

Increderea este o planta ce creste greu.

In incredere zace tradarea.

Daca un om ma inseala odata ,sa-i fie rusine...daca ma inseala de doua ori ,sa-mi fie mie rusine.

Oamenii ar trebui sa fie ce par; iar cei care nu sunt, n-ar trebui nici sa para.(Shakespeare)

Fără încredere trăim degeaba şi mereu vom fi chinuiţi de îndoieli.


Încrederea este balamaua uşii spre succes.

În viaţă nu ai nevoie decât de ignoranţă şi încredere; după asta, succesul e garantat.(Mark Twain)


Cine are capacitatea de a se îndrăgosti, poate avea mereu încredere în iubire şi în valoarea omului de care s-a îndrăgostit.

Să nu ai niciodată încredere în acela care şi-a încălcat o dată cuvântul.(
Shakespeare)

Trebuie sa ai incredere in abilitatile tare si apoi sa fi destul de puternic ca sa le urmezi.


Mergi cu incredere in directia visurilor tale. Traieste viata pe care ti-ai imaginat-o.



p.s:Nu am încredere în nimeni, nici măcar în mine.
..simplY`:) by alex

3 comentarii:

si mai spune-ai tu ca nu stii ce sa comentezi la unele poezii de ale mele:)... uite acum este randul meu sa nu am ce sa comentez:).. oricum imi place

 

interesant..si totusi se merita sa avem incredere in oameni?
...cand tot ce ne ramane atunci cand ne deschidem sufletul in fata cui NU trebuie e un gust amar...

 

increderea, e ceva greu de definit, multi avem dezamagiri din cauza increderi, dar...de multe ori simtim nevoia sa avem incredere, chiar daca am fost dezamagiti o data, asta e firea noastra...ne incredem, pierdem,nu neincredem, nu avem nimic de castigat, totul se rezuma la ceva ce nu poti intelege. ti se poate intampla sa ai incredere in cineva atunci cand nu trebuie si sa nu ai, atunci cand chiar e nevoie.

 

Trimiteți un comentariu

Pentru a comenta folositi optiunea Nume/Adresa URL