*Pentru tine sunt...*

Probabil numai am nevoie de nici-o prezentare pentru unii...sunt...

Acea persoana pe care ai incercat sa o lovesti dar de fiecare data ti-ai luat teapa...

Acea persoana cu un orgoliu plin de calitati...
Acea persoana prevazatoare si care iti citeste gandurile inainte sa le pui in practica...
Acea persoana care adora sa se razbune pe persoanele care trebuie sa plateasca...
Acea persoana care isi duce la capat un obiectiv stabilit...
Acea persoana aroganta ,dar si prietenoasa uneori...
Acea persoana pentru care nu vei mai avea aceeasi fata daca ai gresit de doua ori...
Acea persoana care uimeste si socheaza uneori...
Acea persoana cu 2 fete...
Acea persoana pe care te poti baza...
Acea persoana oarecum paranoica...
Acea persoana care stie sa joace teatru negativ...
Acea persoana pentru care lucrul cinstit nu-ti va implini niciodata visurile...
Acea persoana care te va scoate din probleme...
Acea persoana care nu te va uita niciodata...

p.s:Acea persoana ce trebuie scoasa din joc...simplY`:) by alex

9 comentarii:

pentru mine care nu te cunosc sa stii ca ar fi buna si o prezentare, dar si asta e buna:) imi place

 

da alex il aveam altfel.. am facut mici modificari placute pentru mine si care sper eu sa ma reprezinte

 

cu timpul vreau sa il scot din functiune... nu mai are ce sa ma motiveze sa scriu...

 

esti acea persoana care a invatat care ii sunt defectele, care s`a inteles...chiar daca asta insemana sa treaca prin multe. esti acea persoana care ai avut putere sa zambesti atunci cand trebuie si sa fi acolo cand ti se simte lipsa.


nu stiu de ce am scris asta, asa mi`a venit..am simtit.

 

... eşti TU... şi cam de atât avem nevoie.. să fim noi...

 

cate pitipoance pf ["nu stiu de ce am scris asta, asa mi`a venit..am simtit".] :-< =)));;)

 

bai daca esti pitipoanca atunci cand scrii ceea ce simti, inseamna ca e ceva...dar frate daca chiar ai avea un pic de certitudine in ceea ce zici ti`ai scrie numele fara sa fii un anonimi care probabil vrea sa para intelectual, uita`te la tine si dupa vorbeste de altii.

 

bah...blogul meu nu e loc de cearta :|...daca vreti certativa pe mess sau pe ce vreti voi...

 

Trimiteți un comentariu

Pentru a comenta folositi optiunea Nume/Adresa URL