Aprilie & Sf.Gheorghe


Una dintre putinele luni ale anului pe care le ador este luna Aprilie.Sunt nascut in aceasta luna (25 aprilie),ba chiar mai mult ma cheama si George (niciodata nu mi-a fost de folos acest al doilea nume mic)...de asemenea ma cheama si Alex (un nume pe care-l iubesc)...In concluzie imi serbez de 3 ori pe an zilele... :D

Aprilie este luna zodiei
Taur,o zodie care numai are nevoie de nicio prezentare...O zodie pe care as alege-o mereu dintre celelalte.Ma caracterizeaza...o fire irascibila dar si calma.Un taur pe care poti sa-i schimbi starea din doua cuvinte.

Aprilie este luna Pacalelilor,chiar daca urasc ziua aia in acelasi timp se potriveste cu caracterul meu plin de glume.

Aprilie este luna Sf.Gheorghe care de asemenea ma caracterizeaza.Se zice ca a rezistat la orice fel de tortura pentru as pastra credinta.Nu au putut sa-i schimbe gandirea si sa-l faca sa cedeze.In vremurile noastre o astfel de persoana este considerata incapatanata sau orgolioasa...

Tot acum tin sa le zic La Multi Ani tuturor celor care poarta numele de George,Georgiana etc

p.s: Ma pregatesc sa-mi serbez ziua de nume si pe 25 majoratul :D...simplY`:) by alex

2 comentarii:

uhu.misto postarea :>

 

la multi ani! (atat pentru ziua de nastere, cat si pt cea de nume ^_^ )

din totdeuna am privit aceasta zi cu ororare, dar datorita unor oameni idioti care n-au avut altceva de facut decat sa inventeze o traditie, anume aia de a se uda fetele de sfantul gheorghe. idioti nu sunt doar cei care au inventat traditia, ci si cei care o mentin. (la scoala, pe strada - uneori- baietii alearga ca besmeticii cu flacoane de apa dupa fete. mentionez ca aceasta 'traditie' e doar in regiunea unde stau eu. deci, ma bucur ca ceilalti romani sunt cu scaun la cap si nu au asemenea 'traditii'. p.s. scuze daca te-am plictisit cu aceasta istorioara, priveste-o ca pe o bucatia din 'minunatul' nostru 'folclor' =))

 

Trimiteți un comentariu

Pentru a comenta folositi optiunea Nume/Adresa URL