* Invata!! *

INVATA DE LA TOATE

Invata de la apa sa ai statornic drum
Invata de la flacari ca toate-s numai scrum
Invata de la umbra sa taci si sa veghezi
Invata de la stanca neclintit sa crezi
Invata de la soare cum trebuie sa apui
Invata de la piatra cat trebuie sa spui
Invata de la vantul ce-adie pe poteci cum trebuie prin lume linistit sa treci
Invata de la toate ca toate sunt surori ,cum treci frumos prin viata ,cum trebuie sa mori
Invata de la vierme ca nimeni nu-i uitat
Invata de la nufar sa fii mereu curat
Invata de la flacari ce avem de ars in noi
Invata de la ape sa nu dai inapoi
Invata de la umbra sa fii smerit ca ea
Invata de la stanca sa induri furtuna grea
Invata de la soare ca vremea sa-ti cunosti
Invata de la stele ca-n cer sunt numai osti
Invata de la greier,cand singur esti,sa canti
Invata de la luna sa nu te inspaimanti
Invata de la vulturi cand umerii ti-s grei si dute la furnica sa vezi povara ei
Invata de la floare sa fii gingas ca ea
Invata de la oaie sa ai blandetea ei
Invata de la pasari sa fii mai mult in zbor
Invata de la toate ca totu-i trecator

Sa inveti din tot ce piere ,cum sa traiesti pe veci...

INVATA DE LA TOATE

simplY`:) by alex

8 comentarii:

sa inveti, sa fii invatacel prin viata.

imi place >:d<

 

mi-a placut mult ce ai scris...omul cat traieste invata ;)

 

Invatam sa invatam... dar uneori invatam cam tarziu..

 

Cine e genial ? Cine ? Cine ? Tu. :>

 

foarte frumos , felicitari :)

p.s. "Invata de la piatra cat trebuie sa spui" --> imi aminteste de bancurile alea conformn carora femeile vorbesc prea mult :))

 

"Invata de la flacari ce avem de ars in noi
"-asta mi-a placut foarte mult.Blogul tau imi ridíca moralul la ora asta:)).

 

"Invata de la flacari ca toate-s numai scrum"-asta imi place cel mai mult!:X

 

Invata de la umbra sa taci si sa veghezi
foarte frumos:)

 

Trimiteți un comentariu

Pentru a comenta folositi optiunea Nume/Adresa URL