*Ultimul cadou*


Te-ai jucat cu visele mele si orgoliul meu
De-acum ai unda verde sa mai gasesti inca o suta ca mine cum spui mereu
Si am iesit din vraja fara chef de glume
Cand am aflat ca iti faceai de cap cu multa lume
N-avea rost sa fac spume ca doar sunt femei destule
Da' mult prea putine ce stiu adevarul sa-ndure
Ai zis ca mai vrei o sansa s-arati ca nu esti ce pari
Si ti-am dat ... doar un minut sa dispari

Imi dai stari de stres, intotdeauna perplex,
Raman cand te vad c-o arzi atat de pervers
Si spun la final ca tot mai vrei ceva
Primesti un sut in fund sa dispari din viata mea

Suntem amandoi in casa amandoi in viata
Dar cand e vorba de iubire suntem amandoi in gheata
Am, am un drum in fata, am indoieli, esti hoata
Ai fost pana acum acum suntem amandoi, invata
Nu te mai suport nu mai vreau sa te vad deloc
Si ma arde ura atunci cand te vad ca-ntreci masura
Cand te vad ca te intinzi cu gluma si nu-ti tace gura
Nu stiu ce sa-ti fac, nu meriti nici sa te bat
Ca daca te bat plangi, ma ia mila si imi puï capac.


simplY`:) by alex


4 comentarii:

"Cand te vad ca te intinzi cu gluma si nu-ti tace gura
Nu stiu ce sa-ti fac, nu meriti nici sa te bat
Ca daca te bat plangi, ma ia mila si imi puï capac. " =)))))))) îmi place =))

 

auci, cineva s-a saturat de alta persoana. Fa-o sa dispara!!! :))

 

Taci că n-am furat nimic , serios =))

 

"Taci că n-am furat nimic , serios =)) ":))haha

 

Trimiteți un comentariu

Pentru a comenta folositi optiunea Nume/Adresa URL