Limbajul specific,,,




De cativa ani ,de cand e la moda messenger-ul ,treptat s-a schimbat si dictonarul roman de cuvinte.Asa am ajuns sa ne scriem numele cu
"tz,cs" sau alte corcituri de litere...si nu este vorba numai de nume ,ci si de alte pronuntii...





mah,bah
- ce ma?...zi frate clar ba,fa!!!...te ajuta cu ceva ca adaugi in plus un "h"?...ce cauti ,sa tunezi literele?...numai zic ca intr-o conversatie de durata pe mess,skype te avantajeaza scrierea corecta a lor pentru castigul de timp...zic eu!!

mda
- cum pronunti frate cuvantul asta in realitate? e forma prescurtata la "hai dute dracu" sau nu-mi dau eu bine seama?...hai ca inteleg ,nu poti sa ii zici asta persoane respective si recurgi la "mda" pentru a evita o situatie nu prea placuta...

pfff...f - vrei sinonim?...."offf" suna mai placut ,parca nu te zgarie pe creier.

nume cu tz,cs - facem o exceptie chiar daca nu e in favoarea limbii romane ,si eu mi-am editat numele "Alecs" dar pe vremea cand situatia nu era asa grava.Da parca te-ai saturat de toti "Ionutz-ii"...

lol,omg,brb... - noroc ca se stiu prescurtarile din engleza la fiecare expresie.

cmf,nb - nu am nimic cu prescurtarile atata timp cat nu sunt folosite abuziv.Si la scoala le mai folosesc.Dar cand iti zice unu "las k vn si dmn cu mn"...

K - litera "k" are mai multe semnificatii: ok,ca,cu...problema e ca la o fraza gen "o faci k mn?" se poate intelege diferit semnificatia...

p.s: recunosc ca si eu poate mai folosesc prescurtarile de mai sus...dar ,totusi...

simplY`:) by alex

5 comentarii:

sa stii k asa e:)) doar k unii fac abuz prea mult...sau cand ii veziii cu limbaju` lor genial :x"iestee" "chiama" asta nu ti se mai par asa de aiurea :))

 

eu folosesc 'k' doar cu sensul de 'ok' si 'ca'. Niciodata cu sensul de 'cu'. suna enervant :))

credeam ca 'mda' e un fel de 'hm... da..', adica un accept mai nehotarat ...sau cel putin cu sensul acesta il folosesc eu.

da, e interesant cum pe chat-uri exista tendinta de a prescurta, dar cu toate astea, adaugam litere in plus 'sh', 'tz' ...

 

eu vorbesc pe mess exact cum vorbesc si pe blog,fara diacritice,uneori si mama se mira ce corect scriu. =))

 

sincera sa fiu, folosesc "mda", cu acelasi inteles ca si @Cristina. si in viata de zi cu zi cred ca spunem "mda" doar ca m-ul nu se aude atat de bine
aa si mai folosesc brb sau namd. imi foloseste atunci cand vreau sa plec repede de la calculator :))

 

Trimiteți un comentariu

Pentru a comenta folositi optiunea Nume/Adresa URL