Piesa...


Printr-o antipatie de explicat fireste
Am crezut o mula pe moarte ce priveste
Ma pierd usor in tine, dar vreau sa ma regasesc
M-ai facut sa ??, tu m-ai facut sa si orbesc
Esecurile noastre pe seama mea le-ai pus
Egoismul tau specific e de la cer un pic mai sus
Domneste in tine un suflet sec si prea ingust
Dar esti frumoasa, rafinata si plina de bun gust
Gresesc ca te iubesc dar nu am alta iesire
Decat sa punem punct hai sa imi revin in fire.

In tot ce mi-am propus sunt neclintit macar
Sa nu las ?? sa joace o festa iar
In zadar, fii tare asa cum esti acum
Ai hotarat demult ca el s-aleg alt drum
In dragoste elanul isi are locul sau
Si ma feresc din calea parerilor de rau
Durerea-mi este mare si am sa duc cu greu
Macar n-am sa mai fiu de vina eu mereu
Iubesc cu trup si suflet si cred c-asa e bine
Ca doar asa am gasit refugiu pentru tine.

Esti piesa, dar piesa dar piesa a trecut
Pe primul loc in top ai fost dar ai cazut.


simplY`:) by alex

3 comentarii:

cât îmi place melodia de pe profilul tău,o ascultam la început de vară. :o3

 

o sa incerc..sa vad cat reusesc!:)

 

alex poeziile sunt scrise de mine. Imi apartin. Poezia "facerea" a fost creata pentru ora de romana, intr-un fel sau altul a fost tema mea la romana:).. tot ce citesti la mine pe blog sunt creatii personale

 

Trimiteți un comentariu

Pentru a comenta folositi optiunea Nume/Adresa URL