Energy drinks


Am inceput sa devin dependent de energizante ,chiar daca in urma cu 2 ani nu puneam gura prea des pe ele.Adevarul este ca au un efect foarte puternic.Eu consum deoarece cafeaua nu imi face bine si nici nu o suport.Chiar daca am dormit putine ore si am avut niste zile infernale ,cu cateva energizante am mascat oboseala...poate chiar prea bine.Bineinteles ca au efect de durata si dupa ce trece efectul te rupe ficatul si inima.Ia sa vedem ce contin aceste bauturi...






Bauturile energizante contin cofeina, vitamine din grupul B, taurina, carnitina, creatina, uneori guarana, ginkgo biloba si alte extracte din plante. Unele sunt bogate in zahar, altele folosesc indulcitori artificiali. Cel mai important ingredient este cofeina, uneori sub forma de guaran sau mate.

Daca o ceasca de cafea tare contine cam 150 miligrame de cofeina, iar o cutie de cola, aproximativ 40 miligrame, un energizant poate sa ajunga pana la 250-280 miligrame de cofeina.

Un alt ingredient cunoscut este taurina. Contrar parerii generale, taurina nu este o substanta obtinuta de la tauri. Taurina este un amino-acid despre care se spune ca ar sprijini dezvoltarea neurologica, a retinei si a muschilor, si ar regla nivelul de apa si saruri minerale din corp. Se gaseste in mod natural in carne, peste si lapte de san.

Daca bautura iti da intr-adevar multa energie, la un moment dat efectul ei dispare brusc si consumatorul poate sa intre in comvulsii. In cazuri mai putin grave, simptomele se rezuma la dureri de stomac, slabiciune, palpitatii, nervozitate. Efectele sunt si mai importante daca energizantul se bea pe stomacul gol.El mareste tensiunea, suprastimuleaza inima si sistemul nervos putand sa provoace o multime de efecte secundare periculoase.

p.s: Hai sa bem sucuri naturale :D


simplY`:) by alex


1 comentarii:

contra energizantelor sau postului meu ?:D

 

Trimiteți un comentariu

Pentru a comenta folositi optiunea Nume/Adresa URL