Proverbe comice


1.Nu te căsători pentru bani, poţi găsi de împrumut mai avantajos.

2.Banii fac mulţumire, mulţumirea face bucurie, bucuria aduce sărăcie şi sărăcia face minte.

3.Mincinosu' roade osu'.

4.Găina bătrână face zeama bună.



5.Un câine este mai deştept decât o femeie deoarece nu latră la stăpânul său.


6.Înalt ca bradul, prost ca gardul!

7.Barbatul vaneaza femeia pana cand ea il prinde.

8.Cuvântul e de argint, tacerea e de aur.

9.Ceea ce femeia leaga, nici dracul nu dezleaga!

10.Pe cine nu lasi sa moara ,nu te lasa sa traiesti.




simplY`:) by alex

5 comentarii:

proverbele 6 şi 9 sunt epice, mi-ai adus aminte de nişte întâmplări recente, you made my night! ^^

 

funny :))
a doua imi aminteste de bancul acela cu sucul de portocale :))

 

*ia inlocuieste tu cuvantul mal cu mall in alta parte:-w
** te-am avut in lista mea de bloguri acum ceva timp:-? hmm care dintre cele trei bloguri sa le trec?

 

Funny proverbele astea!:)) Referitor la comentariul tău, desigur că fac schimb de link-uri. Te-am adăugat în blogroll şi mii de scuze că nu ţi-am răspuns mai repede, însă abia azi am văzut comentariul tău.

Dee.

 

felicitari...chiar nu credeam ca voi rade in seara asta....

 

Trimiteți un comentariu

Pentru a comenta folositi optiunea Nume/Adresa URL